2.07.2012

Kreativt kaos och sneakpeak

Mycke på gång just nu...eller ja som vanligt. Nytt jobb på gång igen. Ska bli kanonskoj och imorn är det min dag i tonic bloggen och här kommer en liten sneakpeak på vad jag har på gång där.



och tack vare pinterest så har jag inspiration till sisådär 20 layouter. Vilket resulterar i kaos...fast kreativt sådant. Så mycket ideer som jag vill testa så här ska beställas mera kort ikväll...det räcker ju inte med högen jag redan har som ligger snällt och väntar. Oooo nej. Det räcker då rakt inte. Tur att just den delen att beställa kort är en av dom billigare delarna i det här intresset. Med tanke på alla kort jag beställer i olika storlekar och utföranden. Photoshop hallelulja!
Så här ser i alla fall mitt skrivbord ut en dag som denna. Ska även tillägga att det är en grind in till detta rum.....mohahahah. För Axl bara älskar att riva ner allt, vilket hans väldigt "organiserade" mamma inte är fullt så förtjust i.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
;