2.12.2012

Klipper och klistrar

Klipper och klistrar fast inte vid pysselbordet utan jag har fastnat framför datorn. Hittar massor av tjusiga saker på pinterest och blir frustrerad över att scrapprylarna jag verkligen gillar inte finns att få tag på i sverige och frakt till vårat lilla land kostar oftast en förmögenhet. Så nu tog jag saken i egna händer och tänkte fixa mig lite schyssta journaling kort. Men så tog ju färgen i skrivaren slut också. Bra där! Men men jag klipper och klistrar vidare på min älskade lilla mac. Här är första utkasten. Måste fixas lite men jag va för lat för att koppla in min penna till datorn så ni får ta det lite för vad det är.







Farligt att sitta framför datorn. Tiden bara flyger iväg. Poff sa de så va de snart söndag kväll och jobb och ny vecka som väntar. Mera helg tack. Hoppas ni har hunnit pyssla lite i helgen hörrni.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
;