11.06.2011

Fullt ös medvetslös

Det scrappas för brinnande livet men bloggandet har liksom hamnat på efterkälken. Håller på att komma ikapp med hela livet känner jag...eftersom lilleman går på dagis regelbundet numera. Jag säger bara hallelulja mina golv har blivit skurade, trappräcket målat, kylskåpet städat, hunden rastad och oh my god jag hinner fixa håret. Im back! hahahah. Sen hann jag vara sjuk i tre veckor också...är inte direkt typen som springer till doktorn men efter att inte ha kunnat svälja något på två veckor fick jag nog. Läkaren hånade mig och förklarade att jag har ju bara ett virus, min make däremot som hade samma virus han fick 5 sorters mediciner och fick inhalera både det ena och andra. Funderar på att kväva honom i sömnen...eller i alla fall hålla för näsan på han i 10 sekunder och sen hånskratta....mohhahahahah.
Här kommer i alle fall en liten LO som man lyckats knåpa ihop när allt annat är gjort =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
;