11.20.2011

Felinformerad?

Kan någon bara snälla förklara hur det kommer sig att det är första advent om en veckan...när hände detta...eller är det tryckfel i kalendern...och om det är tryckfel hur kontaktar jag tomten för att han inte ska komma på fel dag. Den enda som är glad för denna novemeber är våran värmeräkning. Vi tackar så hjärtligt för plusgraderna. Vet i övrigt inte om det är någon ide att julpynta detta hus. Jag har ju en huligan som endast är tre äpplen hög som är mer vild än tam. Med andra ord så har jag det goaste mysigaste sötaste och charmigast lilla odjuret från platsen där det alltid är väldigt varmt. Han klättrar och pillar på allt han kommer åt. Kan man limma fast adventsljustakarna? Eller skruva kanske....skulle kanske ha färdiga fönsterbräden med fastsatta prylar...sen byter man liksom hela fönsterbrädan efter säsong.

Denna gången bidde de en rak motsats mot den förr LOn. Tycker det är kul att variera mig. Har märkt att jag är usel på att hålla mig till det jag hade tänkt från början. Tvära kast ska de va tydligen. Bilderna är på min lille huligan som äter med samma glädje som alltid. Han ÄLSKAR mat...och han äter allt...utom pannkakor och tårta.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
;