7.29.2011

Sommar sommar sommar - höst


Det är härligt med sommar men nej...nu e ja liksom klar med sommarn. Så här är jag jämt...tröttnar lite på värmen och solen och längtar efter hösten. Dessutom regnar det och är alldeles för ostadigt väder för att ja ska va nöjd. Drar desstuom till solen två veckor i september så ja...hösten kan gärna komma fine by me.
Jag längtar efter höstkläder, att handla höstkläder, elda i kaminen, krypa ihop med en filt i soffan och glo på film. Det är mer jag tror jag. Å sen när vintern kommer så gnäller jag igen och längtar efter sommarn. Precis som det ska va!

Tog det här kortet förra sommaren då det var så attans varmt hela tiden. MIn lilla vilding va inte alls gammal när han låg å hade boxningsmatch med sej själv på en filt i skuggan. Ett av mina favorit kort faktiskt. Så himla härliga intensiva färger och min lilla kille är en riktigt liten vilde som aldrig är still och ständigt slår sig. Så det här kortet är right on the money.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
;