7.29.2011

Grattis på mej


Tycker för en gångs skull att jag har gjort en bra LO. Är faktiskt lite nöjd denna gång. Lång tid tog den inte heller. Är faktiskt lite i chock om ja ska va ärlig. Inte dom bästa korten men dom är underbar för mig för far och son är så lika i så mycket på dom. Älskar skruvbradsen som jag köpte för ett kraftigt överpris på ebay...gjorde bort mej...men söta är dom ändå. Fick äntligen använda verktygen från crates toy box också som har legat ett tag.
Gör så sär hela tiden när det kommer nån ny kollektion som jag förälskar mig i. Köper utan att tänka och sen ligger den där på skrivbordet hur länge som helst och jag vill nästan inte använda grejerna bara för att då har jag ju dom inge mer.
Borde köpa fler av varje...fast hur kul e det egentligen för plånboken eller för kreativiteten.
okej...erkänner att jag har köpt några dubletter av October afternoons five and dime kollektion för jag blev lite bananas. Ops. Men dom går åt som....jordgubbar i solsken. Men nu är mina crate toybox prylar nästan nästan slut. Buhu. Fast ja har ju min alster kvar.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
;