7.29.2011

solkräm, semester och scrapp

Lite scrappande hinner jag allt klämma in när min lilla huligan har lagt sig och maken krattar gräs. Det är ju bara det att jag kanske inte är den snabbaste scrapparen i världen. Kan inte den ädla konsten att ta snabba beslut. Här ska det flyttas om dekorationer i det oändliga och precis när jag tror att jag är klar då ändrar ja hela designen. Det är jag som är fröken beslutsångest personifierad. Minns nog bara ett snabbt beslut i mitt liv och det gällde ett stycke barbie. Å ja det var ju ett tag sen. Som sagt så lyckades jag i alla fall få en LO klar. Hallelulja! För korten har börjat bilda hög på mitt skrivbord...men nej....känn igen stress. Gahh!

Loud as a thundercloud...japp...kan säga såhär. När metallföremål sammanförs med köksgolvet med väldig kraft krävs Peltor. Undrar om inte ungen borde ha blivit hörselskadad för längesen.







Ni for ursäkta dom urusla bilderna men jag jobbar under tidspress här.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
;