7.29.2011

Julstämning i Juli

Brukar oftast springa omkring som en vessla med min kamera, men när det är jag som är värdinna så brukar det resultera i väääldigt få kort. Julafton till exempel...jag var överallt och ingenstans....utan kamera.
Fick väl EN okej bild på snorungen under granen och med den ska man sedan föreviga hans första julafton.
Bra jobbat Hanna. Fick i alla fall hem ett ljuvligt rutigt rött papper i brevlådan och poff...så satt ja å scrappade julen mitt i Juli.

Testade dessutom min nya kära old school dymo. Det var kärlek vid första ögonkastet. Lyckades även klottra ner Axls första julklappar på en liten tag. Kanske inte den mest kreativa Lo ja gjort i mitt liv...men what the hell...lite cred måste ja få...den är ju ändå gjord mitt på sommarn.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
;