1.23.2012

Tonic och skilsmässa

Ja alltså inte gin och tonic utan Tonic Studios. Hoppas att ni inte har missat Tonic Studios svenska blogg. Jag bloggar där på onsdagar och har verkligen förälskat mej i deras prylar. Bra priser har dom också. Detta är vad jag har gjort senaste veckorna för Tonic.











Måste även meddela att jag ligger i fejd med min Martha stewart cirkelskärare. Funderar allvarligt på att ta ut skilsmässa för nu skär den mer ovaler än cirklar. Nån som har nått tips på en bra mackapär som faktikst skär cirkliga cirklar?

Nu ska jag gå och ta itu med ett galet och trotsigt litet busfrö som är alldeles för påhittig för mitt humör.

1 kommentarer:

Angelica sa...

Snacka om inspirerande!!!
Nu vet jag vad jag ska göra med mina måttband som fick följa med hem från IKEA....
Du gör så fina prylar, så kul att titta in här!
Ha det bra!

Skicka en kommentar

 
;