1.08.2012

Galenskap och sneak peak

Nej tomten kom inte med en sillouette eller hur fasen de nu stavas till det nyströmska hemmet denna julen. Tomten måste helt enkelt ha blivit antingen senil eller felinformerad. Men jag har hört ryktas att någon fyller år i februari...kan till å med tänka mej att hoppa över ett par år och fylla jämt om det på något sätt skulle öka oddsen. Bitter som jag är över sillens frånvaro bestämde jag mig för att jag klarar mig minsann utan. Sagt och gjort. Puckot klippte ut ordet julafton...KLIPPTE! Sen fick jag ju givetvis kladda lite färg på kanterna för att dölja mitt kassa handlag. På långt håll är det i alla fall okej...men inte en gång till. Här ska sparas, pantas, säljas och eventuellt hyr jag ut maken. Jag behöver en Sill.



Resten av LOn får ni hålla utkik efter på Tonic Studios blogg Adjö

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
;