9.14.2011

Ready for takeoff

På lördag då drar vi på semester...två ljuvliga veckor i solen...å skadad som man är så tänker man redan på alla fina semester bilder man ska scrappa. OAs boarding pass ligger å väntar. Har även råkat bli förälskad i Crates random. Tyckte först det var lite mycket rosa för min smak (brukar undvika rosa eftersom jag lite genusskada tänker att jag har ju en pojke ). Men nu är jag kär. Tog ett av mina favorit bilder på mina pojkar å slängde dit lite rosa. Inte illa pinkat för en trä häst...fick till och med dit lite svart spets. Gaahh!



Inte så lätt att hinna scrappa numera...min lilla huligan har hittat sin nya passion. Klättring. Kan säga att kreativiteten lätt springer och gömmer sig i valfri barnfri vrå efter att man för sjunde gången på tio minter plockat ner min kära son från köksbordet. Nämnde jag att han även klättrar på hunden. Kan säga så här...Terriern ser inte riktigt det hysteriskt roliga i det så som Axl gör.

Ska börja packa...Moooooot Turkiet.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
;