8.08.2011

Slut på semestern


Jaha då var semestern slut för maken i alla fall...själv ska man inte börja jobba förrän tidigast slutet på oktober då den lilla huliganen ska inskolas på dagis. Lite konstigt faktiskt. Är lärare och förskolelärare och ska ta hand om andras barn men inte mitt eget på dagarna. Konstig värld vi lever i. Jag skulle gärna vara hemmafru. Ingen karriärskvinna jag inte.
Tänk va ja skulle hinna scrappa =)

verkar som att jag har fått upp mitt scrap tempo lite för äntligen så kan jag få klart en LO på sisådär 2 dagar....rekord! Grattis på mej! Fast det gäller inte den här LO´n som min son lyckades riva ner tre gånger innan jag fick tummen ur och satte fast allt =)



Den här bilden är från när vi gifte oss och vår lilla huligan fortfarande låg i magen. Snabbt man glömmer att det fanns en tid då man kunde göra vad man själv ville =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
;